Készűl a "Nemzeti Charta" tervezete. A szöveg egy közéleti eseményhez kapcsolódik. Az Országos Nemzeti Bizottmány a Szegedi Dómba Március 15.ére jelképes Országgyűlést hívott össze. A Charta szövege a "továbbírás", illetve a módosítások átvezetése révén frissűl.
2004.02.20.
Sz. Gy.
Nemzeti Charta.
[Tervezet]
E tervezetet, felkérésre, magánszemély állította
össze. A tervezet sem egyéni, sem csoportérdeket nem kíván érvényesíteni. A
szerző nemzeti érdekfelfogását tükrözi. A szerző törekvése, hogy az általa
vélelmezett visszásságok kapcsán megnevezi azokat, akik a visszásságokért első
sorban felelősök.
A Charta helyzetelemzést és nemzeti cselekvési
programjavaslatot tartalmaz.
A tervezetet, aláírásra történő kibocsátása előtt, a lehető legszélesebb
körben, meg kell vitatni, és az elfogadható módosító javaslatokat a szövegbe be
kell iktatni. Az egyöntetűen kifogásolt szövegrészeket pedig abból törölni
kell. Módosított formájában már nem
szerkesztője nézeteit, hanem egy nemzeti csoportosulás véleményét tükrözi majd.
A
Chartát aláíratás végett nem magánszemély, vagy nevesített szervezet, bocsátja
ki, hanem mindazok, akik megvitatásában részvettek és a véglegesített
szövegváltozat közzétételét támogatják.
A
Charta az aláírók által adott erkölcsi, ill. politikai felhatalmazás
azon nemzeti erők részére, akik arra a végleges és megmásíthatatlan
elhatározásra jutnak, hogy a rossz és tovább romló közállapotokon, az ezzel
járó kockázatok felvállalásával, javítani fognak.
Az Ország közállapotai.
[A
korra jellemző gazdasági, társadalmi, közéleti, erkölcsi, jogi, stb.
viszonyok.]
A
mai Magyar Állam természetjogi és alkotmányjogi szempontból nem jogállam.
Magyarországon, törvényen kívüli helyzet [exlex állapot] van. Ez biztosít
működési teret, illetve lehetőséget olyan nemzetrontó folyamatoknak, mint a
nemzeti vagyon elherdálása, a természeti környezet rombolása, a nemzet
biológiai és szellemi erőinek sorvasztása, stb. Ezek együtthatásukban
vészhelyzetet eredményeztek. Ennek elhárítása e folyamatok elemzését és visszaszorítását igényli. Ennek
lehetséges módszerei: a jogi szabályozás, szükség esetén erőhatalom
alkalmazása, az ellenállás jogának [jus resistendi] gyakorlása. Mindez azért
vált időszerűvé, mert bekövetkezett e káros folyamatok visszafordíthatatlanná
válásának közvetlen veszélye.
Magyarország német megszállása és azt követően a
Horthy Miklós kormányzó kényszerítése Szálasi Ferenc miniszterelnöki
kinevezésére „felfüggesztette” az Ország alkotmányos rendjét. Minthogy a
Kormányzó kiugrási kísérlete a német hadsereg védelmi pozícióit veszélyeztette
volna részükről, e kikényszeríttet – kényszerítő intézkedés a maga idejében
elkerülhetetlen, következésképp érthető volt, miként a budapesti Duna - hidak
felrobbantása is. Nem érhető viszont, hogy a német hadvezetés által elrendelt
és foganatosított „kivételes állapot” miért tart még ma is. A „felszabadult”
nemzet miért nem térhetett vissza [több mint] ezeréves Alkotmányának
védőbástyái közé a „rendszerváltásig” eltelt mintegy ötven év és az azóta
eltelt újabb mintegy tizennégy év alatt? A magyarázat a kommunista és a
kapitalista rendszer kétarcú egylényegűségéből adódik, de ennek kifejtése
túlmutat a Charta keretein. Az egylényegűség lényegével meggyőződésem szerint
nemzet tisztába jött…
A német megszállókat felváltó szovjet megszállók „engedélyezték” ugyan a
törvényhozó, végrehajtó és bírói hatalom működését, de ezen intézmények
kulisszája mögött katonai közigazgatást vezettek be és e szervezeteket
közvetlen befolyásuk, majd irányításuk alá vonták. Ha a látszat alkotmányosság
ezen szervei, a szovjet utasításokat nem az elvárt gyorsasággal, vagy
készséggel hajtották végre, a megszállók a magyar belügyekbe való brutális
beavatkozástól sem riadtak vissza [Kovács Béla elhurcolása és szovjet fogságba
vetése.]
[Hangulati szemléltetés végett említhető az Esztergom - „Sturovó” közötti hidat
a nác háborúsi téboly semmisítette meg. De milyen téboly szemlélte tétlenül
csaknem hatvan „békeéven” át az égnek meredő csonka hídpilléreket?]
Az
1956-os nagy magyar nemzeti forradalom alkalmat kínált volna az alkotmányosság
helyreállítására. Mint tudjuk, a nemzet a szovjet katonai agresszió miatt nem
élhetett jogaival. Azt is tudnunk kell, hogy az agresszorokat a „gonosz valódi
birodalmának” akkori külügyminisztere, John Foster Dulles „biztosította”
afelől, hogy az USA jóindulatú semlegességet fog tanúsítani szovjet katonai erő
magyarországi alkalmazása esetén.
A
forradalom a törvényhozó hatalom integritását
fenntartotta. Az ujjáalakúlt végrehajtó hatalom,
Nagy Imre kormánya, annyiban változatott a hatalom jogi státusán,
hogy a Nemzet véráldozatokkal manifesztált akaratát
fejezte ki és a Forradalom célkitűzéseit próbálta
megvalósítani. Ezen Interregnum [átmeneti uralom] az
Alkotmányos Rend visszaállitásának is tekinthető!
Az
Alkotmányos Rend a második szovjet agresszió és
katonai megszállás folytán szünt meg. Indokolt
ezt a jogfosztó megszállást az 1944-es német
jogfosztó megszállással összehasonlítani. A
német megszállásra azért került sor, mert Magyarország
tervezett kiugrása a német szovjet front hátában
a német haderő újabb katasztrófáját
idézte volna
elő, súlyosabbat, mint a román kiugrás.
A megszállást a katonai szükségszerűség indokolta.
A
szovjet ujra-megszállás békeidőben történt.
Célja a hirhedt Churchill / Sztálin féle "cédula
paktummal" létrehozott törvénytelen állapotok
helyreállítása volt.
A
német megszállás az adott helyzetben elképzelhető
legkisebb katonai erő alkalmazásával történt. A fegyveres
ellenállást tanúsító katonákat a németek
nemhogy lemészárolták volna, de hadifogságra sem
vetették.
Ezzel szemben a szovjet agresszor a terrorháború
eszözeit alkalmazta az első pillanattól kezdve. Zsukov páncélos
hordái az alvó Fővárosra törve a Nagykörút
lakóházainak ágyúzásával jelezték,
hogy a nemzetközi jogban új korszak következik be.
Mártírhaláld
szenvedtek olyan sorkatonák is, akik elöljárói parancsra
tüzeltek a támadókra. Az ellenforradalmi megtorlás
- aljasságát tekintve - felülmúlta a Haynau által
végrehajtott megtorlást.
A
törvénytelen hatalom "magyar" hóhér - politikusai
a szó szoros értelmében szovjet tankokon, vagy azok fedezete
mellett foglalták el "állásaikat" az államhatalmi,
ill. államigazgatási szervekben.
A rendszerváltás
során a "Nyugat" elkövette a legsúlyosabb hibát.
A "kádári konszolidáció" jogi alapjain
kötött egyezséget, sőt fogott kezet, a minapi hóhérokkal.
Vagyis, nem az Alkotmányos Rend helyreállítását
segitette, hanem a nemzet jogfosztottságának "jogfolytonosságát"
ismerte el. Ezzel maga is az agresszió bünpártolójává
vált!
A
történészekre, jogtörténészekre és
alkományjogászokra vár az a nagyon fontos és sürgős
feladat, hogy a jogállamiságnak a nyugati hatalmak által
előidézett súlyos sérelmét feltárják.
Ez
veti fel azt a további kérdést, hogy a keleti megszálló hatalom még ki sem hűlt
helyét miért foglalta el egy nyugati megszálló hatalom és mi célból rendezkedik
be újabb ötven vagy akár száz évre az ország területén? E csapatok
„békefenntartó” tevékenységének mibenlétét Horvátország és Bosznia tragédiájának
komor fényei világítják meg. A békefenntartás, amerikai módra, egyenlő a
tömegsírok „békéjének” utólagos biztosításával. A Magyarországon állomásozó
amerikai csapatok, miként a szovjet csapatok a maguk idejében, hármas célt
szolgálnak: a.) önző nagyhatalmi
érdekek érvényesülését garantálják a nemzet érdekeivel és akaratával
szemben, b.) bázisul szolgálnak egy
agresszív katonapolitika számára, csapások vagy válaszcsapások, célpontjává
téve ezáltal a „befogadó” országot, c.) védelmeznek egy olyan kisebbséget [nem
a magyar zsidóságról van szó], amely - voltaképp politika semleges módon -
állandó készséggel segít minden idegen hatalmat abban, hogy önző érdekeit a
magyarság érdekeinek rovására érvényesíthesse.
A
szovjet megszálló csapatok Magyarországról történt kivonása után létrejött „új
államhatalom” szerkezetét és működési rendjét sem a nép akarata alakította,
hanem a visszavonuló „szocialista” és a magyar élettérbe behatoló kapitalista
hatalom titkos egyezsége, a „magyar beavatottak” bűnös közreműködése
mellett.
Ezen egyezség értelmében a bukott rendszer vezető rétegei mentesültek a
felelősségre vonás alól, tovább gyakorolhatták az állami vagyon kezelésének
jogát, sőt felhatalmazást kaptak e vagyon egyéni elsajátítására és
kiárusítására is. A Nemzet történetének egyik legsúlyosabb árulása néhai Antall
József nevéhez, ill. dicstelen politikai tevékenységéhez fűződik. Ennek csupán
jellemző epizódja legyőzött politikai ellenféllel kötött paktum. Az Ország
legsúlyosabb terhe napjainkban az „antalli örökség” hozadékának elszenvedése.
Politikai, közjogi és erkölcsi rendszerváltás hiányában a sztálini „alkotmány”
továbbra is alkalmasnak látszott a kulissza szerepét betölteni. Annak
érdekében, hogy e kulissza mögött a kapitalista kurzus háborítatlanul folytathassa
üzelmeit egy új „jogintézményt” hoztak létre: az Alkotmánybíróságot. E
testület folyamatos feladata az „alkotmány” toldozása – foldozása révén egy
alkotmány fölötti úgynevezett „virtuális” alkotmány létrehozása, abból a
célból, hogy a monopoltőke „szabad mozgása” útjából minden jogi akadályt
eltakarítson. [A magyar jogrendszertől és közjogi gondolkodástól teljességgel
idegen szervezet vonatkozásában csupán „kuriózumként” említhető, hogy első
elnöke a kommunista hóhér Kun Béla unokája. Saját személyében a bukott rendszer
elnyomó ás megtorló gépezetének tagja, volt. Továbbá, hogy e testület csak
Budapesten volt hajlandó a jogrend fölött őrködni, jóllehet a jog parancsa
tevékenysége színhelyéül Esztergomot jelölte ki...]
Mélyreható
átalakítás történt a bírósági szervezet tekintetében is. E fontos hatalmi ágat
kivonták mindenfajta „hagyományos” [országgyűlési, igazságügyi minisztériumi]
ellenőrzés alól. „Ellenőrzésére” egy ugyancsak „szövet-idegen” formációt hoztak
létre: az Országos Igazságszolgáltatási Tanácsot, egy olyan [sosem volt]
szervezeti elv alapján, hogy a Tanács és a Legfelsőbb Bíróság elnöke egyazon
személy legyen. Ezzel létrejött egy példa nélküli formáció: a Solt Pál
által vezetett Legfelsőbb Bíróság alá rendelt bírósági szervezet és az azt
ellenőrző ugyancsak Solt Pál által irányított Országos Igazságszolgáltatási
Tanács hibridje.
[A Tanácsra vonatkozó jogszabály ismeretében sem állapítható meg, hogy e
szerfölött költséges szervezet voltaképp mivel foglalkozik.]
Solt
Pál regnálása alatt, ill. annak folyományaképpen a kóros szervezeti
burjánzásnál sokkal tragikusabb torzulást is szenvedett a magyar
igazságszolgáltatás: megszűnt igazságszolgáltatás lenni. Kiiktatták
ugyanis a bírák kötelmei közül, az
„igazság” hivatalból történő felderítésének kötelezettségét [officialitás].
Ennélfogva a testület, egyes tagjainak erkölcsi beállítottságától függetlenül,
„jogot alkalmazó” [jogszolgáltató] hivatallá degradálódott.
E
folyamattal szerves egységet képez az újmódi jogalkotásnak azon „újítása”, hogy
a jogi szabályozásból, mint szükségtelen adalékot, kiiktatták az erkölcsi
tartalmat. Az erkölcsi tartalomtól mentes normaszövegek pontatlan
megfogalmazása, e hiányosság természetes velejárójaként, általános gyakorlattá
lett. Ezek hatására a jog „viszonylagossá” vált. „Liberalizálódhatott” a jogértelmezés és jogalkalmazás. Ez nem az
állampolgár javát szolgálja, hanem a bírói önkénynek ad teret. A korlátozatlan,
ellenőrizetlen és jogi zsinórmértékek hiányában ellenőrizhetetlen bírói
hatalomgyakorlás „természetes” folyománya a korrupció és egyéb bírói
visszaélések intézményesülése. [A „korrupció” fogalma e szöveg keretében
némileg eltér a hagyományostól. A testület romlott szelleme, rendeltetés
ellenes [diszfunkcionális] működése értendő alatta.]
A
bírói hatalom legfontosabb partnere, a végrehajtó hatalom kiemelt szervezete,
az ügyészi szervezet. E testületet a „rendszerváltásig” a szélsőbaloldali
elemek gyülhelye, valóságos panoptikuma volt. E jellegét a
„rendszerváltásváltás” után is sikerült megőriznie egy olyan „tisztogatás”
eredményeként, amelyet az ELTE. párttitkára, a legfőbb ügyészi székbe
ültetett, Györgyi Kálmán „hajtott végre”.
Személyének kiválasztása az antalli – paktum része [tétele] volt.
Kinevezése [megválasztása] ellenében vállalta a „tisztogatást”, az igazságtétel
jogi programjának segítését és az ügyészi szervezet önállóságának feladását,
igazságügyi miniszteri felügyelet alá helyezését.
Megállapítható, hogy Györgyi Kálmán dicséretes módon mindhárom ígéretét
megszegte. A „tisztogatás” során félreállította a megyei főügyészeket. Helyükbe
pályáztatás útján másodvonalbeli balosokat ültetett. Érintetlen maradt a
Legfőbb ügyészség központi apparátusa, [amelyben például az egyik legfontosabb
posztot (önálló nyomozások osztálya) egy olyan „demokrata” töltötte be, aki
diplomáját a Szovjetunióban szerezte és első munkaadója a moszkvai ügyészség
volt...]
Györgyi
Kálmán volt az, aki az Alkotmány, a Büntető Eljárási Törvény és az Ügyészségi
Törvény rá és az általa vezetett szervezetre rótt bűnüldözési kötelmet
felrúgva meghirdette a növekvő bűnözéssel való együttélés doktrínáját, és az
általa uralt szervezetben bevezette az ennek megfelelő „joggyakorlatot”.
Mereven ellenzett ill. akadályozott minden olyan törekvést, felvetést amely a
rendőrség titkos nyomozási tevékenységének [„operatív” munkájának] jogi és
etikai ellenőrzését ajánlotta.
Nem
kis részben Györgyi Kálmán tevékenységének „gyümölcse”, hogy a bűnözés gyilkos
polipként átszőhette az egész magyar közéletet, és mára oly helyzeteket
produkál [magától értetendő természetességgel], hogy a szervezett bűnözés
elleni szolgálat vezetője bűnszervezet vezetőjével ápol bizalmas kapcsolatot.
Nem kis részben Györgyi Kálmán tevékenységének rovására írható, hogy a bűnözés
önálló hatalmi ágként meghatározó szerepet „vállal” a nemzeti jövedelem
elosztásában és egyik okozója a nemzet abszolút [!] gazdasági, biológiai és lelki elnyomorodásának.
Charta szöveg önkéntes terjedelmi korlátai csupán említeni engedik, hogy Solt
Pál és Györgyi Kálmán a bűnözés emancipációját és az igazságtétel meghiúsítását
célzó machinációikat egymással szorosan együttműködve, a „támadásokkal” szemben
egymás hátát védve hajtották végre.
Solt Pál, kényszerű távozása óta, ítélőbíró, Györgyi Kálmán pedig Dávid Ibolya
védőszárnyai alatt a büntető jogalkotás miniszteri biztosa lett. Ám újra együtt
ülnek, ill. ami még rosszabb, ténykednek, a Medgyessy Péter kezdeményezésére
létrehozott országos, állami etikai [!] bizottságban. [Solt Pál olyan
magas rangú bírák tiltakozása ellenére, akik jogi és főleg etikai (!)
szempontból elfogadhatatlannak minősítik, hogy egy bíró állami szerv fizetett
alkalmazottja is legyen.]
A jogszolgáltatás fentebb vázolt állapot jellemzői olyan „részletproblémák”,
amelyek megoldása, pontosabban kiküszöbölése nélkül egy nemzeti sorsjavító
program jogi vezérlése, illetve háttértámogatása elképzelhetetlen, elvileg is
megvalósíthatatlan. Az orvoslást - akár sebészi módszerek alkalmazásával is –
itt, a bajok egyik fő gyökerénél kell kezdeni.
A közállapotokból adódó nemzeti - cselekvési jogok,
kényszerek.
[Példák.]
A
fentiekben vázolt törvényen kívüliség és a több vonatkozásban tragikusnak minősíthető közállapotok az
állampolgárokat és ezek szervezeteit, erkölcsi értelemben vett, jogkövetésre
nem kötelezik. Továbbá, a[z érvénytelen] jogi normák alapján tevésre,
valamitől való tartózkodásra, vagy valaminek az eltűrésére kényszeritett
állampolgárokat, ezek alkalmi csoportosulásait illetve szervezeteit, éppen az
élő Nemzeti Alkotmányból eredően, megilleti ellentmondás [jus
contradiscendi] valamint az ellenállás
ill. a nemzeti akarat kikényszerítésének
joga
[jus resistendi]. E jogok „forrása! az erő [!], amely Alkotmány adta
meggyőződésből, az akarásból, és az elszántságból táplálkozik!
[E tézis alkalmazhatóságának messze zengő példája a „zengői példa”, több
szempontból. A szembeszegülés egy tartalmában káros, formájában „jogszerű”,
intézkedés [élőfák meggyilkolása] ellen irányult. Az ellenállók a mai fiatal
generációkra sajnos általában jellemző kényelemszeretet, kockázatmentes élet,
stb. „értékeinek” feláldozása árán, hóban - fagyban vállaltak „nemzeti
szolgálatot”. Akciójuk bel és külföldi szolidaritási támogatást kapott. A
rendőrség nem akart, a „biztonsági szolgálatok” szekrény-emberei pedig nem
mertek a vézna fiúkkal és gyenge lánykákkal szemben erőszakot alkalmazni.
Néhány fa megmenekült. Szétfoszlott a hatalom mindenhatóságának mítosza és a
tevőleges ellenállás hiábavalóságának fóbiája.
Más példa. Az amerikai robotkatonák, amellett hogy üzemeltetésük rendkívül
költséges, nem válnak be sem Irakban, sem Afganisztánban a mezítlábas
muszlinokkal szemben. Tehetetlenek a mennybe tartó palesztin kislányokkal
szemben izraeli „sonder einsatz kommandók” is. Ami a lényeg: Amerika nem
rabolhatja el Mezopotámia olajkincsét, nem kereskedhet vele „szabadon” a világ
olajpiacain, miközben iraki kisdedek százezreit halasztja éhen. Vélhetőleg nem
tudja majd megoldani az Afganisztánon áthúzódó, olajvezeték biztonságos és
gazdaságos működtetését sem. Belátható időn belül a sirató falnál is csak
fegyveres biztosítás mellett lesz lehetséges sírni, stb.].
Az alkotmányossági mozgalom [javasolt] alaptételei.
A jog az erőből, az
erő a jogból ered!
A sorrendiség fel nem
cserélhető!
A jogállamiság
helyreállítása csak erő alkalmazása révén lehetséges!
Az erőbevetés módját és
mértékét a törvénytelen hatalom ellenszegülésének
módja és mértéke szabja meg!
·
Az erőnek feltétlenül
alkalmasnak és elégségesnek kell az ellenszegülés leküzdésére.
Az alkotmányosság helyreállításának lehetséges
módja[i].
Ha a magyarságnak van, márpedig van, érvényes [!] Alkotmánya, úgy ezt a tényt
elegendő deklarálni és bejelenteni, hogy a Nemzet az Ország alkotmányos
rendjét visszaállítottnak tekinti és kész kikényszeríteni mindazokkal
szemben akik ezen akarat-elhatározással tevőlegesen szembeszegülnek.
E deklaráció elhangozhat köztéren, templomban, fedett gyülekező helyen, ahol
elegendő számban gyűlnek össze olyan szervezetek képviselői, illetve
magánszemélyek, akik a közvélemény képviselőinek tekinthetők, és akik képesek
arra, hogy akarat elhatározásuknak, illetve akaratnyilatkozatuknak a fenti
módokon önerejükből, vagy mások segítségével érvényt szerezzenek. A fellépésnek
ezen módja történelmi precedens alapján legitimálható. A ’48-as ifjak
lelkesedése „illegitim” cselekvések elhatározása és végrehajtása formájában
kezdődött és a nemzet a sajtógépek lefoglalását, a tizenkét pont cenzúra mentes
nyomtatását és kihirdetését utólag legitimálta, elsősorban azzal hogy a
felkelés zászlai mögé sorakozott [létrehozván természetesen az „új forradalmi –
alkotmányos rend” intézményeit és az ezek működtetéséhez szükséges jogi
szabályokat is.
Ebből következik, hogy mindazok, akik bármely törvény előzetes
legitimálását egy törvénytelen hatalomtól remélik [„petícinonisták”] légvárak
kergetői, vagy még ezeknél is rosszabbak!
A nép gyűlését és a népgyűlés határozatát, a „népszavazást” nem a jelenleg
regnáló hatalom jóváhagyása mellett, ill. ennek felügyelete alatt, hanem ezek
nélkül, vagy ezek ellenében kell lebonyolítani, szükség esetén erőhatalom
igénybevételével is.
A
közös cél megvalósítására társult szervezetek ill. magánszemélyek feladata
ebből következően nem az EU választások, vagy a következő országgyűlési
választások eredményének befolyásolása és ezen szervezetekben kisebbségi
képviseletek létrehozása, hanem a „rendszerváltás” megvalósítása, vagyis a
nagyhatalmak paktuma alapján a titkosszolgálatok és hazai, illetve külföldi
együttműködők által létrehozott áldemokrácia felszámolása, új nemzetállam
létrehozása.
Alapelvek, alapfogalmak.
Ha a Charta nyomán, annak elvei mentén társadalmi
tömörülés jön létre, azt minden egyéb szervezettől, ill. mozgalomtól való
megkülönböztetés és lényegének meghatározása végett. Az „Összefogás” elnevezést
ajánlható minden bővítménytől mentesen. Ez a szó ugyanis kifejezi a kettős
lényeget. Nem jön létre csúcsszervezet, másokat integráló szövetség. Önkéntesek
egyesülnek, alkalmilag a közös veszedelem elhárítása céljából.
A „nemzeti alkotmányozás” nem nélkülözheti új fogalmak alkotását és más ismert
fogalmak pontos körülírását, vagy újraértelmezését Az okszerű terjedelmi
önkorlátozás szükségessége miatt itt és most csupán a legfontosabb fogalmak
kerülnek felemlítésre.
A felsorolás logikai sorrendet követ. A végleges változat egy betűrendes
felsorolást is tartalmaz majd.
magyar |
származásától, vallásától, állampolgárságától függetlenül az olyan természetes személy, aki a „magyar népközösséghez” tartozónak vallja magát [vagy mint nem önjogú személy magyarok közösségében él] és elismeri és érvényre juttatni törekszik a magyar nemzeti eszmények és érdekek elsőbbségét minden mással szemben |
nemzetidegen |
származásától, vallásától, állampolgárságától függetlenül az olyan természetes személy, aki kinyilvánított nézetei, vagy állandósult életmódja alapján a „nemzeti eszmények” és „érdekek” elsőbbségét nem ismeri el, illetve ezekkel ellentétes célokat követ, ez a nemzetidegen környezetben élő kiskorúakra nem vonatkoztatható |
idegen |
az a belföldön élő, vagy tartózkodó személy, aki nézetei, illetve életmódja alapján a társadalom rendjéhez alkalmazkodónak tekinthető |
magyar népközösség |
a belföldön, vagy külföldön élő magyarok összessége |
magyar nemzet |
magyar származású, magyar anyanyelvű magyarok összessége |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A „magyar alkotmányos rend” fogalmi, illetve tartalmi
elemei.
[Nézetek, célok.]
1. A „rendszerváltás” nyomán kialakult „létező
parlamenti demokrácia” nem felel meg a vele szemben támasztott jogos
elvárásoknak. Történelmi lehetőségeivel élni nem akart, illetve nem tudott. A
nemzeti sorskérdések megoldására, züllöttsége és a jóra való restsége folytán,
alkalmatlannak bizonyult. A nemzeti vagyon csalárd elsajátítása ill.
elherdálása nyomán törvényszerű ám égbekiáltó társadalmi egyenlőtlenségek
felelőseként az állampolgárok döntő többségének megvető közömbösségét
„érdemelte ki”.
2. A „demokrácia” másfél évtizede alatt tovább
folytatódott a nemzet életerejének, egészségének hanyatlása, az életkor drámai
csökkenése, a néphalandóság ugyanilyen jellegű növekedése.
A Holocaust által előidézett emberveszteség bizonytalan számaival ellentétben a
„Magzati Holocaust” szörnyű nagyságrendje „szolid” statisztikai adatokkal
„megnyugtatóan” alátámasztott. Az abszolút számok arányán túlmutató lényeges
különbség, hogy amíg a háborús [!] Holocaust áldozatainak „csak” döntő többsége
volt ártatlan, addig a békeidők Holocaustja kivétel nélkül ártatlanokat
pusztított. A háborús Holocaust az áldozatok vegyes korösszetételénél fogva
részben biológiailag érett vagy elöregedett emberállományt pusztított, a békés
Holocaust homogén módon a jövő embercsiráit pusztította. A zsidók Holocaustja a
történelemben nem példanélküli, legfeljebb méreteiben. A magyar magzatok
Holocaustja viszont mind tényében, mind méreteiben, mind a lakosság
lélekszámához viszonyított arányaiban példanélküli. Emellett a Heródes által
elrendelt gyermekgyilkosságok jelentéktelenné válnak. A náci Holocaust jobbára a
faji ideológia által értéktelennek, ill. károsnak minősített idegen [!] fajokat
pusztította. A „nemzeti” kormányok a Magyar Nemzetet pusztították.
3. A „demokrácia” elévülhetetlen bűne, hogy a „másság
iránti tolerancia” leple alatt romboló devianciákat szabadított a nemzetre,
ezáltal is degradálva annak életerejét.
A drogfogyasztás eltűrése, a „könnyű drogok” élvezetének legalizálása
érdekében kifejtett alattomos propaganda neves pennaforgatók és „művészek”
által egyre súlyosabban veszélyezteti az egész társadalom lelki és testi
egészségét. Anyagi jólétét is, hisz a drogbetegek ellátása a költségvetésre
elviselhetetlen terheket ró. A drogfogyasztás növekedése a köztörvényi bűnözés
növekedését előidéző kiemelt okok egyike.
A homoszexualitás patológiáját, ill. szociológiáját a Fodor Gábor nevével
fémjelezhető „filantrópok” nem engedik hatékonyan kutatni, még kevésbé engedik
nyilvánosságra hozni, holott ezek tudományosan igazolnák azt a szörnyű
tapasztalati tényt, hogy a homoszexuálisok nemi étvágya sokszorosa a normális
emberekének. Ráadásul ez a veszélyes aberráció „ínyencséggel” is társul, azaz
fiatalok, sőt gyermekek, megrontásában keres, illetve talál kielégülést. A
pedofília nem egy különleges eltévelyedés, hanem a homoszexualitás egyik ága.
4. A „demokrácia” teljességgel képtelennek bizonyult a
kisebbségi problémák kezelésére is. Még e fogalom definiálására sem volt
hajlandó. Folytonosan „napirendre tér” azon tapasztalati tény fölött, hogy a
Magyarország területén a magyar néptestbe préselődve, vagy attól ilyen – olyan
módon elkülönülve, elkülönítve, faji, nemzeti, vallási stb. kisebbségek élnek.
Nem volt hajlandó elemezni, még kevésbé szabályozni, vagy pláne rendezni e
kisebbségeknek a befogadó többséghez való viszonyát. Nem volt hajlandó e
viszonyt harmonizálni, az önkéntes vagy jogi kényszeren alapuló beilleszkedést,
illetve alkalmazkodást elősegíteni. [Az illeszkedés, ill. alkalmazkodás nem
azonos az asszimilációval, mert ez utóbbi szabad akarat-elhatározáson alapuló
beolvadás, az előző kettő pedig a társadalom belső egyensúlyát biztosító önként
vállalt, ennek híján kikényszeríthető,
kikényszerítendő magatartási norma.]
Magyarország nem másokat befogadó és egyúttal önmagát megtartó állam, hanem az
idegen [kisebbségi] érdekeket következetesen a többség, a nemzet érdekei elé és
fölé helyező önfeladó szolgaállam. E szolgalelkűséggel nem érdemelte ki egyes
kisebbségek háláját, sőt az ország a kirekesztés, az antiszemitizmus, a
rasszizmus, a cigánygyűlölet álnok panaszaitól hangos. Jeles írók és más értelmiségiek
körében divattá vált a bel és külföldön folytatott nemzetgyalázás a kisebbségi
jogok védelme ürügyén.
5. A nemzeti érdekképviselet csődjét bizonyítja az a
gazság, amit a szociál – liberális kormánykoalíció a „demokratikus polgári
ellenzék” sunyi asszisztenciája mellett elkövetett, EU belépésünk kapcsán, egy
csalárd módon kiirt, csalárd népszavazás által adandó „felhatalmazás”
megszerzése érdekében. [Külön említendő, hogy az Alkotmánybíróság egyszerűen
nem volt hajlandó konstatálni, még kevésbé orvosolni a perrendszerűen
kimutatott törvénytelenségeket.]
* * *
3. Az
„Új Alkotmányos Rend” egyes összetevői.
Az Új Alkotmány a nemzet sorsának jobbítására csak akkor lehet alkalmas, ha
megfogalmazza a kor problémáit, és megoldást ajánl azokra.
A nemzet alapvető sérelme, hogy az ország és a nép testét feldarabolták [amint
ezt I. István tette Árpád örökösével, Koppánnyal]. A „részek” pusztulásra ítéltettek,
a szegénység, a test és a lélek erejének módszeres gyengítése a nép és az
ország szinte teljes kiszolgáltatottsága a határok védtelensége és a világon
páratlan befogadási politika folytán.
A nemzetmentést ma már csak küzdelemmel lehet megkísérelni és ehhez, miként egy
valóságos háborúhoz, pénz, sok pénz szükségeltetik. A nemzet pénzét viszont a
nemzetek fölötti pénzügyi hatalom tartja nyilván adósságként és rabolja el
adósságtörlesztés formájában. Teszi ezt úgy, hogy mennél nagyobb a törlesztés összege,
annál nagyobb az adósság.
Az adósságcsapdából az Európai Unión keresztül nem lehet kiszabadulni. Az Új
Alkotmánynak tehát, mindjárt a preambulumában ki kell nyilvánítania, hogy a
csalárd törvényen és csalárd népszavazáson alapuló belépést ellenzi, mindent
elkövet a csapdába csalt nemzet „szabadítása” érdekében. Harcot indít a kilépés
jogának biztosításáért.
A népszuverenitás helyreállítása körében ugyancsak kiemelt fontosságot kell
tulajdonítani a pénzügyi diktátumok elutasításának. Vissza kell nyerni az
Ország pénzügyi függetlenségét, elsősorban a Magyar Nemzeti Bankkal szemben…
A bankdiktatúra visszaszorítása, visszaéléseinek feltárása és megtorlása végett
át kell szervezni és új jogosultságokkal kell felruházni az Állami
Számvevőszéket. Változtatni kell elnevezésén is. Az új név Nemzeti Számvevő és
Számonkérőszék legyen.
E testület alkotmányos kötelességévé kell tenni, hogy a nemzeti vagyon
kisajátításának, elherdálásának és külföldiek kezére játszásának legjelentősebb
eseményeit kivizsgálja és, kivételes felhatalmazás birtokában, nyújtson
segítséget a „nemzeti fiskus” és a bűnüldöző szervek részére ahhoz, hogy a
kifosztott nemzeti kincstár üres kamrái ismét föltöltődjenek, a fosztogatókat
pedig az állami börtönök tartós vendégszeretetére kell bízni.
A bűn üldözés eredményességének elismerését, a közvagyon elleni szándékos, vagy
akár gondatlanul elkövetett, bűncselekmények esetében elsősorban nem az
elkövető felderítéséhez illetve felelősségre vonásához, hanem az elorzott
vagyon visszaszerzéséhez kell kapcsolni.
A visszaszerzett vagyoni javakról nyilvános kimutatást kell vezetni és e vagyon
azon részét, amely fölött az államnak rendelkezési joga van, egy nemzeti
vagyonalapba kell befizetni. Felhasználásáról a nemzeti prioritások alapján
kell dönteni [családvédelem, szociális támogatások, honvédelem, kutatások
finanszírozása, stb.]
Mindezek elemi feltétele olyan anyagi büntetőjogi és eljárási szabályok
megalkotása amelyet a bírák nem csűrhetnek csavarhatnak tetszésük szerint. Őket
tehát valóban a törvények hatálya alá kell vetni. A szabályalkotáshoz teljesen
meg kell tisztítani az igazságügyi minisztérium törvényelőkészítő apparátusát a
Legfőbb Ügyészségen levitézlett és oda átmentett elemektől. A jogszabályok
etikai tartalommal való feltöltése érdekében haladéktalanul, jogutód nélkül,
fel kell számolni a D.209-es egyik legőrültebb ötlete nyomán létrehozott
Országos Etikai Bizottságot.
Az Országos Igazságszolgáltatási Tanácsnak, mint költséges, haszontalan, sőt
káros képződményt ugyancsak fel kell oszlatni és helyére az általa „kitúrt”
Igazságügyi Minisztériumot kell visszatelepíteni.
Vissza kell állítani az Igazságügyi Minisztériumnak a bíróságok fölötti
felügyeleti jogát azzal, hogy a bírák - kivéve a törvények alapján, tiszta
lelkiismerettel hozott döntéseiket - csak annyira függetlenek, mint az állam
többi szolgái, a köztisztviselők.
Az ítélőtáblák felállítása folytán lehetségessé és szerfölött időszerűvé válik
a Táblák és a Kúria semmitőszéki szerepének újraértelmezése, ezáltal
„tényálláshoz kötöttség” sátáni jogintézményének megsemmisítése, a bírák
jogkövetésének rendszeres felülvizsgálat által való ellenőrzése,
kikényszerítése.
4. Közrend,
közbiztonság.
A valódi közrendet, közbiztonságot a helyzet által követelt drákói szigorral
kell helyreállítani. Ennek keretében harcot kell indítani a halálbüntetés
visszaállítására azokkal szemben, akik emberi életet kegyetlen módon, ill.
testi szenvedély, különösen perverz vágy kielégítése érdekében oltanak ki.
[Nevetséges Európában e büntetési nem antihumánus mivoltára hivatkozni,
miközben Amerikában fiatal felnőtteket és nőket is kivégeznek
az emberi élet védelmében.]
5. A
„nemzeti felségterület”, védelme.
A nemzet számára Trianon által „visszahagyott” terület nemzeti felségterület
jellegét vissza kell állítani. A nemzeti határokat erős nemzeti hadsereggel
kell védeni. [Mielőbb ki kel akolbólítani az idegen megszálló katonaságot.] A
nemzeti hadsereg kereteit ismét sorozás útján kell feltölteni. A hadseregnek
szelleme és kiképzési módszerei által a nemzetnevelés „főiskolájává” kell
visszaváltoznia. Azokat a leszerelteket, akik a katonai szolgálatot kiválóan
látták el erkölcsileg és anyagilag támogatni kell abban, hogy a polgári életben
biztos megélhetéshez jussanak, családot alapíthassanak. Ezek érzelmi kötődését
a hadsereghez leszerelésük után is fenn kell tartani. A tartalékos katonai
szolgálatot úgy kell megszervezni, hogy a leszereltek katonai ismereteiket,
harckészségüket a lehető leghosszabb ideig megőrizhessék.
6. Az
állam idegenrendészeti tevékenységének helyreállítása.
A nemzeti felségterület őrzésének fogalmához tartozik annak intézményes
biztosítása is, hogy a határrendészeti és belbiztonsági szervek naprakész
ismeretekkel rendelkezzenek arról, hogy kik léptek az ország területére, milyen
célból, és itt tartózkodásuk alatt mivel foglalkoznak.
A „beszivárgást” minden eszközzel meg kell akadályozni, ill. utólag fel kell
számolni. Ki kell utasítani azokat, akik a zöldhatáron keresztül jönnek, hogy
éhbérért dolgozzanak, de főleg azokat akik a repülőtérről taxival egyenest
valamely lakóparkba szállíttatják magukat… Ismét a Magyar Államra kell
bízni annak elbírálást, hogy kik, meddig és milyen célból tartózkodhatnak az
Ország területén.
A letelepedés engedélyezését, de főleg állampolgárság adományozását szigorú
feltételekhez, mindenképp beilleszkedési és a Nemzet iránti hűségnyilatkozathoz
kell kötni. Aki másságának, vagy idegen fajiságának megvallásán túl, e
tulajdonságaival tolakodó, másokat felháborító módon kérkedik, ki kell
utasítani.
7. A
„protekcionizmus”
Még be sem léptünk az Európai Unióba, máris felvetődött annak „szükségessége”,
hogy az újonnan belépők jogegyelőségét nem fogják biztosítani. Ezzel
párhuzamosan viszont a teljes jogú tagállamok a maguk részére úgyszólván
gyarmattartói státust és ezzel járó előjogokat, egyoldalú előnyöket kívánnának
biztosítani.
Ennek megakadályozása érdekében akár szakemberek kiküldése útján is
fel kell deríteni azokat a protekcionista módszereket, amelyekkel egyes
„fejlett” tőkésállamok saját, ill. termelőik, kereskedőik érdekeit védik a
külföldiekkel szemben. A „viszonosság” jegyében e módszereket nálunk is ki kell
dolgozni, törvénybe kell foglalni és a kegyetlenül be kell tartatni a joviális
tolvajokkal szemben.
Észre kell végre vennünk, hogy nemcsak a Nyugat van abban a helyzetben, hogy
„betartson” nekünk – mi is „betarthatunk” nekik. Csupán példaképp:
Európa zavartalan működése szinte elképzelhetetlen a magyar közutak, vízi utak
és légifolyosók használata nélkül. Ha nemzeti állammá leszünk, e javak fölött ugyanúgy
rendelkezünk, mint természeti kincseink fölött. E javak használatba adása
fejében a jelenleginél sokkalta keményebb feltételeket támaszthatunk „kedves”
szomszédinkkal szemben amint eddig tettük.
Alapjaiban felül kell vizsgálni a külföldi cégek számára biztosított, nem
viszonosságon alapuló, kedvezmények rendszerét. A gazdasági jogalkotásban
egyszer s mindenkorra véget kel vetni a Sárközy Tamás korszaknak.
8. Földvédelem.
A magyarság történetének talán eddigi legnagyobb veszélye a termőföld kihúzása
a talpunk alól. Ha az Új Magyar Alkotmányba bekerül az ellenállás joga, úgy
ennek első tétele a föld legyen. E téren az ellenállás joga a módszereket
illetően nem tartalmazhat korlátokat. Az Orbán kormány többtucat
luxusterepjárót szerzett be a zsebszerződések felderítése céljából. Nem
cselekednek másként akkor sem, ha a pénzhatalom szereposztása folytán ismét ők
kerülnek kormányra. Ennek a tétje azonban túl nagy ahhoz, hogy rájuk bízható
legyen.
Napoleon erős seregeket győzött le, de a Vendée lázadó parasztjaival nem tudott
mit kezdeni. Nincs mit tenni, oda kell hatni, hogy a kapzsi földbitorlók ne
érezzék magukat jól, ne érezzék magukat biztonságban nálunk. Ki kell próbálni,
hogy pl. a földjeinket vidáman szántó vető kedves osztrák szomszédok idegrendszere
mennyire bírja elviselni a huhogást… [L. Balzac: „Huhogók”.]
* * *
Ajánlás.
A nemzeti akarat chartába sűrítése nem „egyemberes” feladat. Ha e
tervezettel elérem azt, hogy mások érdeklődését kiváltva a szövegbe bekerüljön,
ami kimaradt és kikerűljon, ami nem odavaló – elértem a célomat.
Debrecen. 2004.02.21.
Szeszák Gyula.
.
Folyt. Köv.!
Sz. Gy.