Istenadta nép.
Az
igazi Trianon.
Honlapomon
nemrég megjelent Savonarola savanyú képe. Lerí erről
az arcról, hogy hajdani viselője sikertelen volt az életben és
nyilván a szerelemben is, lett légyen annak tárgya egy
cifra asszonyállat, vagy egy rózsaszín arcú, kerek
fenekű kispap (köcsög). Mire adja előbb utóbb fejét az ilyen ember? Másokat
kezd szapúlni, azaz purifikátor lesz. Tán akad hallgatósága,
de biztos viszolyognak is tőle. Aztán megégetik, ha valamelyik
hatalmasság elevenébe talál. Ő odatalált...
Ma
már tudjuk, hogy a Katolikus Egyház sokoldalú romlottsága
voltaképp túlment, túlmegy Savonarola képzelőerején.
Dörgedelmei nemhogy túlzottak, de némiképp együgyűek
voltak. Visszatérünk a témára, de most ugorjunk egyet.
Ejtsünk
szót
egy hazánkfiáról, akinek a képéről sugárzik
a férfias erő, a szeretetreméltóság és a
sikerek, bárhova lép, bárkihez - bármihez nyúl
is.
Nagy
költőnkről Berzsenyi Dánielről van szó, aki verselésével
bizonyította, hogy a lélek minden regiszterén nagyszerűen
tud játszani. És mégis, mire vetemedett ez az ember? Véleményt
formált saját magyar fajtájáról, az istenadta
népről és ezt találta írni a "Magyarokhoz"
című versében.
Mi a magyar most? - Rút sybaríta váz.
Letépte fényes nemzeti
bélyegét, S hazája feldúlt védfalából Rak palotát
heverőhelyének...
Csak így,
sommásan. Nesze nektek népfelség! Talán nem egészen
köztudott, ki a "sybarita". Az egykori
szicíliai Szibarisz görög gyarmatváros elpuhult, tivornyázó életmódot folytató, lakosaira
akasztották ezt a jelzőt már az ókori rómaiak is.
Erdey
Zoltán "Ébredés
purim után" című cikkében "nép"
és a "nemzet" különbözőségét elemezve
így
vélekedik.
Ha egy társadalomban a nemzeti elit helyett
a világpolgár veszi át az irányítást, annak eredménye egy formátlan, és ezért
történetietlen néptömeg. Ha egy társadalomban, általában sohasem elszigetelten,
hanem történelmi folyamatokhoz kapcsolódóan, a fellah- eszményeket képviselő világpolgár
kerül uralomra, ez a nemzet halálát jelenti.
(Melyek ezek a "fellah-eszmények"? A cselédszemlélet, a
gyávaság és a kapzsiság - korunk megannyi társadalmi szimptómája, a történelem
és egyéni sorsa formálásáról lemondott 'csandala-nép' erkölcsi hanyatlásának
kórképe. És az út végén ott vár
ránk a zsidó-fellah szellem áldozatául esett Szibarisz sorsa, s ami marad
nemzeti létünkből: a Berzsenyi által megénekelt 'rút szibarita váz'.)
Itt
megint fennakadunk egy idegen kifejezésen (csandala). Értelmét Czakó
Gábor világítja
meg.
"A jótól, a bölcsességtől elkülönült egoista hatalom azonban
megvalósult, a kizsákmányolás, a hazugság, az igazságtalanság, a teljes
erkölcstelenség társadalma is, a tömérdek háborúval, vérrel, kínzással, az ember
csordalénnyé alázásával együtt. A felsőbbrendű ember helyett az önmagát minden
felelősség alól fölmentő csandala lett a diktátor, a
bankvezér, a spekuláns, a sajtócézár."
A
kérdés a legutóbbi "sikeres" népszavazás
kapcsán az: szabad e a NÉPET cseszegetni amiatt, hogy a minősített
többség el sem ment szavazni, azok közűl pedig akik elmentek, a kelleténél sokkal számosabban voksoltak a Trianonban
elszakított országrészek jelképes vissza egyesítése
ellen. A jellembeli hitványság (közömbösség,
lustaság, gyávaság, stb.) vitathatatlan és
elidegeníthetetlen
alanyi jog; mint ahogy szabad az asszociáció is, amely ennek kapcsán
a csűrhe fogalmát idézi fel; anélkűl persze, hogy ez a
jelzőt az egész falkára, vagy bármelyik disznóra
ráragasztanánk, merthogy a nemzetgyalázás büntetendő,
függetlenűl attól, hogy milyen az adott nemzet.
Az
viszont bátran kijelenthető: az "anyaország" népe
erkölcsi vereséget szenvedett, súlyosabbat Mohácsnál:
utólag elfogadta a trianoni békediktátumot!
A
miniszterelnök, a népszavazása előtt, arról beszélt,
hogy most nem a nagypapák és nagymamák sérelmeivel,
hanem az unokák jövőjével kell foglalkozni, erről
kell - nemmel - szavazni. Gyurcsányt én megértem. Ő
ugyanis nem érti, hogy nem a hugyos nagypapáról, hanem
egy élő organizmusról: a NEMZETRŐL van szó, amelynek
testi és lelki sérelmei nemzedékek életén
át hatnak. Vagy mégsem?
A
"Weborvos" Honlapon olvastam, hogy a fájdalom életmen tő
lehet. Továbbá.
"Havonta mintegy ezer közlemény jelenik meg a fájdalomról.
A fájdalom észleléses és emocionális élmény, amely
viselkedéses és reflexes választ vált ki. Lehet gyors, lassú, testi, zsigeri, és
a lelki fájdalmakról sem szabad megfeledkezni. Közismert, hogy fantom fájdalom
is létezik, amikor a végtagot már amputálták, de mégis fáj."
A
különbség, hogy az amputált végtagot a szemétbe
dobják. ezzel kikerűl a csonkolt látóköréből.
De a "nemzet" amputált "végtagjai" szemünk
láttára, fülünk hallatára léteznek, szenvednek
és vágyakoznak. Emlékezzetek csak a gyergyószentmiklósi
gyermekek ártatlan
szemeire az "Édes Erdély" című korábbi
Commentben.
A "Magyar Betegnek" már nincsenek fantomfájdalmai
sem.
Az üszkösödés a néplélekben fészkel.
Az ilyen beteg gyógyszere a gumicsont. Már odadobták neki,
Rytkó Emilia személyében. Nesztek. Rágtátok vagy
öt évig Tocsikot is.
A fekete varjak odacsaptak. Harsognak
a lapok.
Megsemmisítette a december 5-ei népszavazás végeredményét tartalmazó
OVB-határozatot a Legfelsőbb Bíróság és az eredmény megállapítására
új
eljárást rendelt el, 1139 szavazókörben újraszámoltatják a voksokat.
A
kettosallampolgarsag.hu információi szerint felmerülhet az OVB
mellett
működő Országos Választási Irodát vezető Rytkó Emília távozása, vagy
ennek igénye is.
Hülyék!
Ha Emiliát elcsapják,
vagy felmerűl ennek igénye, de persze nem csapják el; ugyan
mit változtat ez ama tényen, hogy a fél ország nem
ment el Erdélyért, a Felvidékért, a Délvidékért
szavazni. Ettől okádhatnék! Bocsi!
De
az egész dologban
nem ez a legundorítóbb, hanem az anyaországi egyházak
sokatmondó hallgatása. Avagy: lélekben hány millió
magyar hercegprímásának vallja magát az - állítólag
- zsidó és szabadkömöves Erdő Péter?
Tudjuk persze, az Egyházban az almák nem esnek sem a fájuk,
sem egymás közelébe. Tomori érsek után
jószerint Péhm József volt az első magyarlelkű főpap. Bár
életírásában céloz rá, már
nem kérdezhetjük tőle, mi fájt jobban testének,
lelkének: az ávósok kegyetlensége, vagy a vatikáni
farizeusok kenetteljes könyörtelensége. A honi "történelmi"
egyházak a népszavazás kapcsán hallgattak.
(Jó Kollonics érsek, de büszke lehetsz méltő utódaidra!)
Úgymond, nem politizálnak. Tán' tilos nékiek? Dehát
akkor Gyulai püspök úr miért óvta, anno, báránykáit
attól, hogy a Ghiczy vezette keresztény demomkata pártra
szavazzanak?
És Voytila pápa úr miért részesíti
magas kitüntetésben Orbán Viktort és miért
tesz olyan nyilatkozatokat, amelyek nyilt beavatkozást jelentenek nemcsak
a magyar belügyekbe, de a hívők lelkiismereti szabadságába
is?
A sörpocakját hízlaló magyar, a szittya
ősök lúdtalpas karikatúrája, persze nem fog szégyenkezni önnön
silánysága miatt, mint ahogy a hajléktalan is megszokja idővel
saját lábszagát. A dolognak azonban feltétlenűl
lesz erkölcsi tanúlsága, sőt folytatása is.
Az
Internet árja egy furcsa levelet sodor. (Zámbori Gusztáv
jegyzi.) Így szól.
Nemzettársak!
Tudatjuk veletek, hogy a Magyar Nemzet székhelye ismét
Erdélyországba tevödött át. Arra kérünk, ne aggódjatok. Mint azt a
történelem már bebizonyította, megbízható védöhely hódoltsági idökre,
vallásszabadsággal együtt, boszorkányégetések nélkül.
Továbbá kérjük, támogassatok indítványainkban
1. Javasoltatik Gyurcsány Ferenc miniszterelnöknek: Trianon
aláírásának
dátumát nevezze ki az általa vezetett ország állami ünnepének, hiszen
már akkor megvalósult a Kis-Magyarország területén élö népek álma,
hogy megszabaduljanak Erdély, Felvidék, Vajdaság és Kárpátalja
terméketelen területeitol és kellemetlen magyar lakosaitól.
2. Javasoltatik ugyancsak Gyurcsány Ferenc miniszterelnöknek: A Hösök
Terén lévö, aktualitását vesztett, és a galambszar mellett az
összmagyar eszme bukómadarai által is lepiszkolt szoborcsoportot
bocsássa Erdély rendelkezésére, elszállítás, megtisztítás és
fölállítás
céljából. Helyette, az adófizetok népszavazás útján megspórolt
pénzébol állítson szobrot Károlyi Mihálynak, Apponyinak, Kun Bélának
és a többi hérosznak, akiknek köszönhetoen megvalósulhatott ez a
megkönnyebbülés.
3. Javasoltatik a Károlyi Mihály-díj megalapítása, melyet évrol évre
kiosztunk a legméltóbbnak. A díjjal egy Károlyi Mihályról készült
szobor jár és az a jelentos pénzösszeg, amely megfelel az egyszeri
magyar
állampolgár által a "külhoni" invázió elmaradása következtében
megspórolt mennyiséggel. Míg jövore zsuri alakul, az idei díj magától
értetodoen a miniszterelnök urat illeti meg.
4. Javasoltatik egy Magyar Nemzeti Alap létrehozása, erdélyi,
felvidéki, kárpátaljai és vajdasági közadományokból. Ebbol az alapból
segítenénk a határainkon túl, Kis-Magyarországon (Hungaria Minor)
rekedt mintegy másfél millió kisebbségbe került nemzettársunk
identitásának megorzését. A MNA ugyanakkor hasznos tanácsokkal is
ellátná végvári vitézeinket, miképpen kell egy idegen országban
megorizni az identitásunkat és küzdeni a nemzeti és kulturális
végvárak védelméért.
5. Javasoltatik a Magyar Bevándorlási Alap létrehozása, amely azon
nemzettársaink Erdélybe való áttelepedését segítené elö, akiket
magyarságtudatuk miatt Kis-Magyarországon zaklatnak."
*
* *
A
szórakoztató irományt
kiegészíthetném én is néhány ferde
gondolattal.
Alapitsanak
Linder Béla ("nem akarok katonát látni") díjat
és adományozzák Keleti György volt és
Juhász Ferenc most regnáló honvédelmi minisztereknek.
Minthogy
jelenleg egy dandárunk és mintegy 48 dandártábornokunk
van, hozzák létre a "Parkinson Alapítványt".
Nevezzenek ki az ezredesek közűl még két dandártábornokot,
a kerek szám végett, és az alapítványi
pénzből ugyanúgy emeljék fizetésüket,
ahogy e képviselők a saját fizetésükkel teszik. E
díszes egység a Szabadság Téren díszmenetben
verje a huppot a szovjet emlékmű talpazatára állított
Göncz Árpád volt és Mádl Ferenc jelenlegi főhadurak
előtt és deklarálják, hogy hazánk ismét nem
rés, de erős bástya, ezután már, a kapitalista világrendszer falában.
Deklarálják továbbá, hogy a magyar zsoldos haderő
az ország területét kivéve bárhol bevethető,
ha nem magyar érdekek védelméről van szó. A
Kárpátokat akár le is lehet gyalúlni,
mert ami az országból maradt, azt már nem kell hegykoszorúkkal
és őrtálló székelyekkel védeni.
*
* *
De
félre a léhaságokkal! A levélben kifejtett gondolat lehet őrűltség,
de mégis van benne valami ráció, legalábbis
a szavak érzelmi, erkölcsi értelmében.
Jelenleg
egy nép jogosúlt arra, hogy ötödfél évezredes
múltjának hagyományait, vére tisztaságát őrizze,
ezekkel kérkedjék és az Ószövetség
regulái szerint viseljen háborút, kössön
békét és uralkodjon a népeken, akiket kezére
adott az Úr. Ez a nép a zsidó.
Más népek
ezáltal arra ítéltetnek, hogy tűrjék elnyomásukat.
Türjék hogy testükből, javaikból sőt múltjukból,
azaz írott és íratlan történelmükből
ragadozók tépdessenek ki nagy darabokat.
Az
ember legfontosabb
kincseit (erkölcs, hazaszeretet, multismeret, jelenbeni tájékozódás, vallásos meggyőződés, szolidaritás) viszont lelkében megőrízheti. Aki ezt akarja, annak Erdély szellemiségéből kell
és lehet erőt meríteni, ahogy ezt a kelták utódai
a stonenhengei szertartások alkalmával teszik.
E furcsa gondolatvezetést
egy másik esemény is sugallja, ami úgy lehet meg sem történt.
Csupán hallottam arról. hogy amikor Csíksomlyón
a judeo-keresztény szellemiség tudatromboló remekművét,
az "István a Királyt" játszották, a záró
akkordok elhangzása után a többszázezres tömeg
ütemes skandálásba kezdett: "Koppány! Koppány!".
Ha ez igaz, azt jelenti, hogy Erdély népe megérti és
átérzi, mire megy a magyarság ezeréves pöre.
E per tárgya Koppány örökségének, azaz
az etelközi és pusztaszeri vérszerződésekkel
megerősített nemzeti alkotmányok - bennük a magyarság
szabadságjogainak - elorzása, a magyar nemzet leigázása,
a szabad harcosok cselédsorba sűllyesztése a német
császár és a római pápa által, a német
lovaggá vedlett Vajk segítségével.
Akik számára
e gondolatok megbotránkoztatók, olvassanak bele a Károli
Biblia elején az Ószövetségbe. Onnan idézem
Mózes ötödik könyvéből a "törvény
summája" c. fejezet kis töredékét. Mózesé
a szó...
"3,2 De az Úr monda nékem: Ne félj tőle, mert a te
kezedbe adtam őt és minden ő népét és földjét; és úgy cselekedjél vele, a mint
cselekedtél Szihonnal, [rész 1,4. 4 Móz. 21,33-35.] az Emoreusok királyával, a ki
Hesbonban lakik vala.
3,3 És kezünkbe adá az Úr, a mi Istenünk Ógot is,
Básánnak királyát és minden ő népét, és úgy megvertük őt, hogy menekülni való
sem maradt belőle.
3,4 És abban az időben elfoglaltuk minden városát; nem
volt város, a melyet el nem vettünk volna tőlök: hatvan várost, Argóbnak [1 Kir. 4,13.] egész vidékét, a Básenbeli Ógnak
országát.
3,5 Ezek a városok mind meg valának erősítve magas
kőfalakkal, kapukkal és zárokkal, kivévén igen sok kerítetlen várost.
3,6 És fegyverre hánytuk azokat, a mint cselekedtünk
vala Szihonnal, Hesbon királyával, fegyverre hányván az egész várost: férfiakat,
asszonyokat és a kisdedeket is.
3,7 De a barmokat és a városokból való ragadományokat
mind magunk közt vetettük prédára.
3,8 És elvettük abban az időben az Emoreusok két
királyának kezéből azt a földet, a mely a Jordánon túl vala, az Arnon pataktól
fogva a Hermon hegyéig."
Mindez feltételezné,
hogy létezik egy olyan isten, amely külön komázik az
izraelitákkal és nemcsak elnézi nekik, de kedvét
is leli abban, hogy fegyverre hányják az asszonyokat és
a kisdedeket is, akik szintén az ő teremtményei. Ilyen isten nem létezik! Vannak azonban próféták
akik képesek fanatizálni egy hordát, amelyet génjei
arra késztetnek, hogy higyjen maga közűl a legőrűltebbnek és
ártatlanokat gyilkoljon, büntudat nélkűl. (Persze itt no
holocaust, no problem.)
Ha
mégis van ilyen isten, tehet e olyat haragjában, vagy úri
szeszélyből, hogy egyszer - másszor nem a kiválasztott,
hanem más népek (gojim) egyikét,
vagy másikát favorizálja és prófétájuk
útján engedélyt sőt parancsot ad nékiek, hogy a sondereinsatzkommandók ezúttal
a kiválasztott néppel szemben viselkedjenek "biblikus"
módon?
Vajjon nem egy ilyen szeszélynek köszönhetően kezdtek füstölni
a krematóriumok kéményei a brezinkai (birkeneui)
lapályon? (Ez persze már echte holocaust!)
Nem!
Egy az isten - ha van. És semmiképp sem azonos a bibliai csecsemőgyilkosságok
felbújtójával.
Eljátszogathatunk azzal a gondolattal, hogy nekünk is van istenünk,
a "magyarok istene", aki nem hagy bennünket elveszni. Elnézte ugyan,
hogy
kalandozgattunk, lopogattunk, rabolgattunk, még tán' gyujtogattunk
is, de nekünk nem "kelletett" csecsemőket is öldösnünk a kezünkre
adott népek soraiból.
Ha van isten, ö nem egy próféta
bűzös szájüregéből szól hozzánk és
nem biztat szörnyűségekre. Inkább tiszta értelmünkben
és szívünkben lakozik. Láttatja valünk a jót
amit cselekednünk és a rosszat, amitől tartózkodnunk kell.
A kőtáblákról pedig egyetlen parancsot érdemes kölcsönöz nűnk.
"Szeresd felebarátodat, úgy mint tenmagadat!"
Ha
e parancsot helyesen értelmezzűk, akkor értékrendünkben
egy kalap alá vehetjük azokat, akik isten állítólagos
igéit főfoglalkozásszerűen hírdetik; akár a kereszt, akár a mógen dóvid
lóg a fejük felett. A szószékre ugyanis ugyanazt az Ószövetséget
cipelik a különböző felekezetek papjai, amelynek
lapjairól Mózes szájából szól az úr
- de nem hozzánk keresztényekhez, hanem választott népéhez,
akik keresztre feszíttették Jézust. Persze
ezek az egy tálból csresznyézők a legmérgesebbek,
ha valaki láttukra judeo kereszténységet emleget.
És
itt kanyarodom vissza az "erdélyiséghez". Ha nem szemenszedett
marhaság egy angoltól, arról beszélni, hogy a szent kőkörben
sosem tapasztalt lelki élményeben volt része, miért
lenne ostobaság azt gondolnunk, hogy Erdély valamely szent helyén
a mi lelkünkben is megpendűlhet egy húr?
A
görögök is ismerték szentélyeik "csodatevő"
erejét. Utánuk a rómaiak adtak nevet ennek a valaminek.
"Genius loci", azaz a hely szelleme. Nem biztos, hogy Erdélyben
találunk ilyet, mégis próbáljuk meg, mert "itthon"
biztosan hiába keresgélnénk. (István
a Király felszánttatta és sóval vettette
be a szent pagonyok helyét.)
Egyszóval:
jövünk erdélyi testvéreink! (Csak azt kellene tudnunk, ti honnan tudjátok
majd, hogy a mi gépkocsink ablakait nem kell beverni, mert nem "olyan
magyarok" vagyunk.)
2004.12.06.
Sz.
Gy.
|